Friday 23 November 2012

Bulatan Gumbira Awesome

                                       




                                               


Rupa-rupanya best jugak melepak di kedai mamak ni kan??Sebab tu kot CQ suka melepak. Kikikiki. Semalam ,Alhamdulillah sempat lagi berbulatan gumbira di kedai mamak. Erm kalau org dengar,ape hal la buang masa di kedai mamak,but kena ingat tak semua yg duk kedai mamak tu melepak n membincang perkara bukan2. Mana-mana tempat tu akan menjadi awesome kalau kita pandai menggunakannya.

Semalam bulatan gumbira dari hati ke hati yg memberi penuh makna,berkongsi pelbagai pengalaman yg mematangkan diri. Mengajar diri untuk menjadi redha dan bersangka baik kepada Allah dan setiap apa yg terjadi kepada diri. Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui. Jika kita rasa diri kita sentiasa di uji dan ujian amat berat bagaikan batu yg menghempap kepala,ingatla bahawa ada lagi hamba Allah yang menghadapi ujian yang lebih berat dari batu menguji mereka.Berkata-kata atau menulis memang senang,tp hendak menghadapi dan mengotakan kata-kata itu yg rumit.Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui. Diharap masih berkesempatan untuk berbulatan gumbira lagi. Kamu semua sungguh best kebaboom wahai ahli bulatan gumbira...

Cewaaahh post kali ni macam skema banget,dengan kata2 ala2 penulis novel dan penceramah..wakakaka.. Apa pun ku amat gumbira n cool..

4 comments:

  1. oyeahhhh, sesi bulatan gembira yg mmg super osem... berkongsi cerita dari hati ke hati buat hati disentuh dgn tarbiyah secara peribadi. sgt terkesan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bersua baru beberapa kali,tp rasa dekat sgt.

      Delete
  2. wah bebulatan di mamak, sgt hebat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak lily,next time kita berbulatan gumbira di arab lak ye. Yg pasti kak lily kena join.

      Delete