Friday 22 November 2013

Kakak, Abam n Man

Assalamualaikum kesayangan hamba..

Haaaa i'm back..kikiki..yuhuu

Eyah eyah eyah..erm byk sgt sarang labe ni weii..mana penyapu ni nak sapu sarang labe ni...alamak habis dah baju kena sarang labe..

I'm back dengan anak-anak ku yang comel ,cute n chantekk ni..CL ni p mengembara sebab tu tak sempat nak hupdate velog kebaboom ni. Mengembara dengan kerja-keja yang bertimbun-timbun ni..hoverrr tao,ingat ke mengembara p keliling dunia rupanya keliling opis jew..

Tapi sambil-sambil tu sempat jugak ngan anak-anak kesayangan ni , kakak, abam n man..tere maaannnn wooo...

Assalamualaikum, saya la Man...saya suka makan..
encem tak saya..
Haaa ni lah yang bongsu setakat ni..wakakaka.. Muhammad Luqman Al Hakim nama diberi, berusia 2 tahun, tp badan omak aii..besar sgt..suka bergambar dan CQ selalu gulikan dia dengan LCC (sebutan oleh Man), dengar LCC terus senyummm.

haaa ni Luqman 2 tahun lepas..
Haaa.. saya ngan CL, kakak n abam.. saya memang suka beraksi mcm ni..


Ye finally CQ bawa saya ke LCC(sebutan ringkas oleh Man)..

Btw CL n CQ enjoy sgt ngan kakak, abam n Man. Luv u all so much.. nanti kita bersiaran lagi..

"Hari ni tanah dibawah kita.Tak mustahil esok mungkin tanah di atas kita"


No comments:

Post a Comment