Friday 7 December 2012

Bulatan Gumbira Kayangan

Assalamualaikum..

Salam Jumaat penghulu segala hari. Jumaat atau Jam'ah bermaksud berkumpul. Sebab itulah pada hari Jumaat adanya Solat Sunat Jumaat yg mana semua kaum muslimat berkumpul menunaikan solat sunat Jumaat yg mana melambangkan juga keutuhan dan kekuatan umat Islam (Sumber: 30 minit bersama Ustaz Don)

Setiap kali berbulatan gumbira pasti ada perkara menarik yang menikam kalbu dan meruntun jiwa ini. Pasti ada sesuatu yang baru. Kali ini keindahan di Tanah Suci dikongsi oleh Ustazah yang bersiaran dari istana Sri Kayangan milik ustazah. Owh sungguh indah,sayu,takut dan segala jenis perasaan yang ada. Indah dengan kebesaran Allah,sayu memikirkan bila CL hendak sampai ke sana dan takut memikirkan adakah kita di terima di sana. Tp apa yang penting kerjasama adalah bersangka baik kepada Allah. Allah mengetahui yg terbaik utk umatnya.Selain itu, untuk ke sana pastikan niat kita untuk Allah, menolong orang dan juga untuk menambahkan bilangan ukhuwah sesama Islam tak kira warna kulit,macam CL ngan Ustazah ler,gelap vs cerah.
haa kan,warna kulit berbeza kan...syg ketat2 la ustazah
Bila dapat peluk ustazah rasa rindu sgt pelukan arwah ma. Ma kak rindu sgt ma..huaaaa...dah dah CL jgn nak menangis lak ye..kan bazir duit beli tisu jew..

Berseri-seri wajah ustazah dengan tudung n jubah baru didatangkan khas dari Mekah dan pertama kali diperagakan kepada geng bulatan gumbira yg mengecohkan rumah ustazah dan CL yang menyepahkan hasil dari  makan kacang Pinakio dan menumpahkan air zam-zam di baju sendiri dan tambah sedikit di baju glamor artis kita Cik Kakikusukaberjalan. hahahaha...amekk ko Cik Kaki...lalalalala..terhangat di pasaran saham sekarang Cik Kaki ni.

Bulatan gumbira malam ni special sikit bagi CL yg muda remaja lagi dalam bulatan gumbira ni,sbb ada makan- makan...lamb gitu..wakakaka den dah lupa nama masakannya,yg penting lamb ada...yezzaaa. Me kaceh ustazah, me kaceh Kak Chik dan utk Puan Kaki n Nisa yang bertungkus lumus basuh pinggan kitaorg ye.
Mcm umah kat negara arab gitu.syg korang
comel gambo ni..syg korang lagi.

Inila geng bulatan gumbira ,skema dan ayu je kan.kikikiki..Semoga bulatan gumbira ini terus menambah ilmu didada yg amat kurang. Sebelum terlupa,kali ni bulatan gembira dihadiri oleh CL..kikiki,Nisa, Kak Lily,Zati, bakal mummy Busra, Puan Kaki dan Ustazah Zai.

Oklah cukupla siaran kali ini, kita berjumpa lagi di lain siaran yg penuh ngan aksi ultrawoman ..hahahaha dan semoga ini adalah permulaan untuk menjadi lebih dekat kepada Allah.Ameen..

4 comments:

  1. amboiiiiii... tang xder muka gua terus comel yer gambar! sentap ah!!! hahahahaaa...

    giler havoc mlm td. love love loveeee!!!
    semoga ukhwah ini terus terjalin dan terus saling menemani perjalanan kita dlm mencari redha Allah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. #sentap plak cik kaki..#chill la dik..kikiki..

      Delete
  2. Alhamdulillah, bulatan menambah ilmu. Akak kidnap gmbr tau cik akma, halal kan ye :)
    muah muah

    ReplyDelete
  3. Halal toyibban kak,ingredient gambar sy halal belaka..kikiki..

    ReplyDelete